Helgens händelser

Helgen gick snabbt som vanligt. I fredags kväll kom Jenny,Joan och Simon hit på middag. Vi åt lasagne och creme brylé pudding till efterätt. Kul att ses igen, var ett tag sen nu. Simon har börjat gå och de lekte så fint ihop. Fick ett jätte fint fat i inflyttningspresent. =) Nya fruktfatet. Senare på kvällen kollade jag&janne på film. Det blev Snowwhite and the huntsmen. Den var bra!
 
I lördags tog vi en slappe dag och busade inne med Mathildas nya tält som hon fick av oss. (Janne antydde att jag hade "shopping problem" då jag beställt tältet i förra veckan på impuls.) Hon älskar det verkligen och sitter där inne och kuckelurar hela tiden haha. Jag var en sväng på gymmet med och på kvällen blev det frosseri med cheesballz, naturgodis och chips till den nyaste spindelmannen filmen. Bra den också.
 
Igår (söndag) tog janne sovmorgon och jag och Mathilda gick ut och åkte lite pulka efter frukosten. (Sovmorgon för oss också, klev upp efter 10 =D) Mathilda tog en rejäl vila sen under dagen, då passade vi på att sortera och slänga massa skit som vi inte tagit tag i innan. Så nu är det gjort! Skönt. Blev en tidig kväll igår då jag skulle jobba dag tur idag.
 
Ledig imorgon, då ska jag och lillan hem till min arbetskompis Malin och hennes dotter Emilia på lunch. Ska bli trevligt=). Sen funderar jag på ett spinningspass på kvällen. Körde lite styrka idag efter jobbet. Härligt att vara igång igen.
 
Nä nu ska vi kolla på film (igen). Finns ju inget på tv =P
 
Hej svej!!
 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Gulligt att mathilda verkar så glad mtdg hennes nya fina rum!

2013-02-14 @ 03:48:04
Postat av: Sv;

haha ja hon är rolig hon=)

2013-02-15 @ 19:31:43
Postat av: Hanna

Thilde har oxå sånt tält, hon älskar att leka i det, hihi!

2013-02-25 @ 21:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0