Tips på bra produkter!

Hannanas tipsade om bra hårprodukter från Kevin Murphy som är väldigt bra. Utan parabener och sånt strunt. Håret blir mjukt, lent och får mer volym. Färgbevarande och ger näring åt torrt, slitet hår. Jag har haft mitt set i två veckor nu och de är verkligen att rekomendera. Angel Wash kör jag på precis som Hanna. Jag köpte mina på Barressoshop.se. Kostar lite men inte mer än andra frisörschampo.
Till loppan använder vi bara Weleda produkter som är ekologiska och naturliga. Bodylotionen använder hela familjen. (Utom Zorro såklart;)) Går in snabbt och återfuktar skönt. Sen har vi schampo&dusch krämen till M. Ska köpa Wind&Weather Cream till Mathilda nu i höst med då hennes kinder lätt blir röda och fnasiga i rå väderlek. Jag beställer från Apotea.se där de har bättre priser än i butik, även fraktfritt.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0