Slappe dag i solens sken =)

Var ute och gick med Linda på stranden i morse. Sen hann man nästan bara hem om och äta frukost och vila lite, sen cyklade jag till stranden igen. Där träffade jag Malin och vi hade tänkt sola oss lite i det härliga vädret och plugga. Givetvis blev det bara det först nämnda. Men nu mår man lite konstigt efter så lång tid i solen. Men skönt var det! Vi hade massor med fika med, så man åt så magen stod åt alla håll å kanter. Malin föreslog innan att vi skulle ut på stan ikväll och festa lite. Men har så mycket jag måste plugga på, och hela dagen i morgon blir ju förstörd när man varit ute. Men det kommer fler härliga dagar, så vi får ut och festa snart igen!

Nä, nu ska jag kolla på en serie på 4:an och försöka skriva ner lite sammanfattning på historian. Blä.


Vill ha någon att mysa med :(

Kommentarer
Postat av: jessica

okej, ja matte e svårt, jag e inte mattesnille heller, men klara ett G så jag e nöjd :D:D
kvällen igår var bra. vad hitta du på vännen ?
kram!

2007-04-15 @ 09:31:05
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0