Saknaden efter min Zorro är enorm!!

Lilla syster körde hem idag efter en god fika på Ulles café. (Igen) Blev åter igen en fullkornsbaguette med brieost för min del. Sååå gott!!! Har varit väldigt skoj å ha syrran på besök som vanligt. Frisk för en gångskull =) Trist å va själv nu igen... blir så lätt rastlös då. Men så är livet när man är singel...ska iallafall ut i morgon. Kanske träffar på någon rolig filur då? kan ju alltid hoppas.

Lina körde hem mot Höör och min Zorro. Saknar honom sjukt mycket. Får vänta ytterligare 3 veckor tills jag får ha honom i min famn igen....min underbara söta kise...<3

Nu ska jag tina upp ett par piroger som blev över i veckan...men om de ser ut som piroger ska är en annan femma haha. Sjukt pilligt. Vissa blev gigantiska med missbildande former haha.

"-How do you do?
-We burning, we burning...."

Emma&Lina är F1 och F2 forever. Konstigt att två idioter sattes i samma familj! :P
Du är bäst iallafall lill sis!<3

         

Syns det att vi är syskon som tänker och beter sig lika dant? (Menar på den snygga posen på fotona från galgberget haha) Lina fotade en del av min gigantiska balkong och även området här jag bor nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

F1 o F2 forever! ingen är som du! tur du finns säs! Puss läls :)

2007-08-31 @ 20:05:57
URL: http://laiiner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0