En snövit kise

Jag skulle precis gå ut och kalla in min lilla Zorro när en snövit kise möter mig i trappuppgången. Så söööööt. En liten sak som "pratar" hela tiden precis som Zorro haha. Så sött. Vet inte vems det är. Tror det är en liten flicka. Hon sprang efter mig och zorro in i min lägenhet när jag hämtat honom. Så jobbigt, för fick ju ta ut henne igen. Hällde upp lite torrfoder i en skål och satte ut till henne nere i trapphuset. Det dummaste man kan göra jag vet...jag hade till och med velat ha henne här i natt. Stackars katt, börjar hagla ute å allt nu med :S Jobbigt att va djurvän, det vill jag säga....Tur att Zorro har det bra iallafall. Får tänka så. Annars hade jag kunnat ha ett helt harem av kattisar. Dom är ju så söta<3

image70
Har ni sett nått sötare?=)
http://hem.bredband.net/creamybeauties/Kattungar.htm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0