I have seen the king!!

Haha japp minsann. Hans majestät Konungen och drottning Silvia var på besök i staden idag. Kungen höll tal på torget sen åkte de båt över nissan med bl.a Per Gessle. Cooolt. Gick typ 10m efter dom när de var på väg ner mot nissan. Status på det =D Kanske första och enda gången man ser dom in real life.

Annars idag har jag tvättat, tvättat å tvättat. Klar om ca 1 h. Skönt. Ska väl ta mig an disken med innan jag ska lägga mig. Ett MÅSTE. Länge sen nu haha.

Sommartider hej hej sommartider! Ge mig pengar så jag kan roa mig lite.

Oh god, I wish I was thin...

  
Kungen på stora torg / Kungaparet på nissan (Per Gessle sitter i mitten med sin fru)

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh hej :D
coolt med kungen :D
visst kan jag göra din blogg, vilka färger förutom somrigt liksom? ska där stå emma eller nåttt?
på polishuset gör jag det så roliga jobbet som städar lokaler...inte så skoj men allt ger pengar :D

2007-06-07 @ 08:41:46
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0