Åååå så skönt

ett problem mindre =)

Väntar på att maten ska bli klar. Blir vegetariskt schnitzel med klyftpotatis. Ska ut och gå en runda med Linda sen. Har inte rört mig på ett tag nu så nu är det minsann dags. Är ju bara lite förkyld nu. Talet i engelska om min bok gick galant! Var bara jag och läraren som tur var. Fick en del beröm, då vågar man tro lite på sig själv igen =) Att hon tycker man pratar med bra flyt i engelskan och allt sånt..shit jag eller? haha men som sagt det gick faktiskt över förväntan. Ett VG borde man få i eng b tycker jag. Svenskan blir lite svårare.

Dags å vända schnitzeln! Bye bye gott folk! Love to my friends and Lill sis<3

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen! va bra att engelskan gick bra=)du e en stjärna,hihi. va blev det för bok i svenskan? jag har precis fällt en tår, snyft,snyft, för en bok jag läser, så sorglig. till helgen är det krogsväng, va skoj det hade varit om du hade varit me=) på lördag när jag e lita på "kanelen", full alltså=) så ska jag fråga M om vi e tillsammans eller inte. det vågar jag inte göra när jag e nykter, hihi. nu ska jag smörja mig m body lotion, sån man blir brun av. ha de bra vännen. mång kramar Nina

2007-05-28 @ 20:11:41
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/
Postat av: Jessica

håller tummarna du får bra på engelskan.
jag fick mitt idrott B betyg idag, fick till
min totala lycka MVG. så jäkla glad :D
ska skicka in mina sista betyg till utbildningarna nu så man bli behörig D: ha de bra!

2007-05-29 @ 18:01:49
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0