Lördag kväll

Nina åkte för en liten stund sedan, kom upp på ett litet besök under em. Trevligt som vanligt=) Fick ett sött förkläde och en ny kökshandduk! Så nu kan jag baka utan att bli smutsig. :D Fast synd att smutsa ner det söta förklädet i och för sig...Vi gick en tur till Eurostop och åt på mc donald's och sen blev det kladdkaka med jordgubbar och grädde. Gott, men nu har man ätit för mycket igen. Magen är helt uppsvälld :( I går vart det hembakad pizza och cheescake hos Linda. Så syndigt :P Som tur var gick vi morgonpromenad i morse och ska även göra det i morgon. Då lättar samvetet förmodligen lite iallafall. Inget plugg har det blivit idag heller! Har ett stort prov på onsdag, så resterande dagar måste ägnas åt plugg alltså. Nu ska jag titta lite på tv och dricka en kopp pepparmynts te.

Ha det så bra gott folk!

Kramelikram

                               
Söta Nina & jag 06            Jag[gräslig]Linda[Söt]Mårtenssons 07            

Kommentarer
Postat av: Jessica

heej,
japp e nog den killen du tänker på säkert :D:D
dock har han lugnat sig nu när jag fått tag i han haha. inga hys på folks lekstugor eller vad det var hihi :D:D
hoppas din helg varit bra. kram kram

2007-05-06 @ 14:58:19
URL: http://myckelite.blogg.se
Postat av: Nadja

ah McD :P O kladdkaka :D kan inet du komma hem till mig o baka ?

2007-05-07 @ 10:53:18
URL: http://nayjay.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0