Måndag igen..

Helgen rann på som aldrig förr. Melodifestivalen var ju ingen hit. Visst, Serbiens låt var väl helt ok, men ja..man fattade ju knappt vad hälften av de bidragande artisterna sjöng... det är precis som här jag bor. Varje dag spelas typ bosnisk musik högljutt ut från en lägenhet nedanför. Man tror ju man är utomlands på semester eller nått. Inte känns det som att jag är hemma hos mig själv, i Sverige iallafall.

På Andersberg bor det en väldig blandning av folk med olika kulturer. Mini rosengård eller nått. Men jag trivs för det mesta. Fint läge och Zorro kan springa ute som han älskar så mycket. Och det är faktiskt skönt att bo lite ifrån stan ändå. Så man kan gå ut och motionera utan att bry sig på om man ser ordentlig ut eller ej;)

Aja. Väntar på att mina quorn burgare ska stekas klara. Är super hungrig så ska bli gott=)

Kommentarer
Postat av: Jessica

quorn burgare?! gott??:D

2007-05-14 @ 12:46:08
URL: http://myckelite.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0