Sommarlov!!!

Så skönt=) igår var sista dagen i skolan, fast jag hade ingen lektion så jag behövde inte gå dit då heller. Så himla skönt! Åt tacos igår kväll med Anna och Malin. Tog även en tur på galgberget på kvällen. Var verkligen skönt med frisk luft. Idag tillbringade jag några timmar på stranden med Linda. Solen tog mer än man trodde faktiskt. Så är det alltid.

I morgon beger jag mig hem till skåne. Lina ska på bal på lördag så ska med in till Lund och fota och kolla rundor =) Sen kör pappa mig upp till Halmstad, ska ut och festa loss och fira att skolan slutat. Blir Kåren. Var egentligen tänkt att vi skulle till mårtenssons först, Malin, Anna och jag, men jag känner mer för Kåren och det är det sista kåren nu till sommaren. Var jätte länge sedan man var där med så ska bli kul. Billigt inträde å dricka är där med =)Synd att Malin och Anna inte var sugna på det, men det kommer fler gånger då vi får festa till det. Så Kåren blir med Linda, Joel och hans militärklass då. Frågan är vad man ska ha på sig?!

Får bli mårtenssons sen i sommar, de har ju öppet då med så lär bli några gånger förhoppningsvis om plånboken tillåter. Får leva på skorpor och vatten i värsta fall :P

Nu ska jag packa inför i morgon, sen ska jag bege mig ut och kalla in min lilla Zorro <3

Guuud vad jag diggar Malins Paris Hilton parfym! Luktar sjukt gott!!

Kommentarer
Postat av: Jörgen

STOCKHOLM leder omröstningen på TheGuide om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD!
Ska det vara så???
Kom och lägg din röst varje dag, och be dina vänner göra detsamma....ses!

2007-05-31 @ 22:25:45
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0