Friskis och svettis

är verkligen underskattat! Innan min "debut" idag hade jag fördommar om det företaget, att passen inte var ett dugg jobbigt å bla bla. Men tji fick jag! Följde med Linda på en provomgång på ett medel gympa pass. Shit alltså. Helt död! Ingen kondis för fem öre märkte jag. Blev riktigt trött och svettades mängder. Så det var inget att leka med alltså. Funderar på att köpa ett klippkort där på 10ggr så jag kan gå med Linda någon gång då och då, så man även får lite variation i sin träning. Ligger för långt bort ifrån mig så att börja där permanent är inget alternativ just nu. Trivs bra på Sats.

Varit ledig idag, så i fm åkte jag in till stan för att sätta om min hårförlängning. Shit vilka priser! Köpte shampoo och balsam som är framtaget speciellt för hårextensions med, sen klippte jag mitt eget hår också en bra bit + att jag även köpte en speicell gel som skyddar vid plattångs användande och gör håret mjukt. Kändes nödvändigt..men alltså det kalaset var då inte billigt. Pank nu. Tråkigt värre...=(

I morgon är min andra lediga dag! Ska sova lääänge. Sen blir det antagligen spinnig på kvällen med Malin.

Chao!

Kommentarer
Postat av: Nina

hej vännen. jag hoppas håret blev bra. plattade faktiskt mitt idag o stod o tänkte på dig samtidigt som jag gjorde det...tänkte att hoppas nu att jag blir lika fin i håret som emma=) nästa vecka på måndag ska jag fixa mig i håret på en frisörskola, blir bortskämd för en billig peng, härligt! kommer du ner nåt innan eller vid jul? ha de så bra, många kramar Nina

2007-11-20 @ 22:15:24
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0