Thaimat och kladdkaka

Krängdes i går i Fredriks sällskap! =) Gott. Fredrik köpte med sig friterade räkor, sötsursås och nudelwook hit igår kväll. Intressant blandning. Hade blivit lite fel, skulle egentligen ha wokade nudlar med räkor, men detta visade sig vara grymt gott (och fett!!) så det gör inget. Jag bakade även kladdkaka som vi eller ja jag krängde med. Fredrik tog med sig resterna när han begav sig hemåt i morse. Tur det, annars hade allt legat i min mage just nu.

Idag har jag varit med Linda en runda ute på ön. Härligt! Har inte rört mig på en vecka nu pga min förkyldning. Inte vågat anstränga mig. Är fortfarande förkyld så träningen får vänta lite. Ska nog ut dit i morgon igen, men med Malin denna gång. Hon har inte varit där innan. Får bli direkt efter jobbet så det inte hinner bli mörkt.

Sitter just nu och väntar på att min potatisgratäng ska svalna. Tar väl sin lilla tid. Blir det och grönsaksbiff till middag, och färska jordgubbar till efterrätt *mums* Sov till 12 idag så har bara ätit frukost då och två mackor vid 16.30. Inte bra för kroppen med så oregelbundna tider men men. I morgon blir det jobb 7-15. Hoppas man kan somna ikväll bara....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0