Tre dagars ledighet! =D

Ska bli skönt. Första dagen idag. Sov till 10, upptäckte att jag fick rengöra zorros låda helt (mindre trevligt). Han mår tydligen inte så bra i magen. =( Därav blev det även dammsugning i samma veva. SEN åt jag äntligen frukost. Å nu väntar jag på att klockan ska bli 11.43 så jag kan ta bussen mot gymmet och köra lite styrka + kondition. Inte hunnit träna denna veckan än pga jobb. För min del är det inte så bra att köra styrka om jag jobbar kväll för då är jag helt slö i hela kroppen vilket är jobbigt.

I morgon blir det förhoppningsvis Ullared och Ge-kås om vi lyckas ordna en bil. Ska bli nice =) Ska även passa på att köpa ett par nya träningsskor i sportbutiken utanför Ge-kås. Är ett måste.

Nu ska jag göra mig i ordning och plocka undan lite här hemma innan det blir träning!

Hej svej!

image200

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0