Jobb + styrketräning

Då var man tillbaka i Halmstad igen...kom upp i söndags kväll med tåget. Kändes trist att åka från Höör, så skönt och avslappnat att vara "hemma" och träffa alla nära och kära. Ibland funderar jag på att flytta ner igen, men samtidigt har man jobb och lägenheten här och jag trivs ju bra, men är lite ensamt ibland. Då saknar man carro, Nina, lilla syster, mormor å alla andra man har omkring sig där nere... Synd att man inte kan få både och...var väl lite ångest över att komma tillbaka till vardagen här uppe också. Jobbade kväll igår och dag idag. Efter jobbet begav jag mig till SATS och Malin och jag fick ett nytt styrketräningschema. Skönt att äntligen fått lite nytt. Blev dock ingen konditionsträning idag, var alldeles för slö i kroppen och eftersom vi först hade genomgång på maskinerna innan vi kunde träna tog det sin lilla tid. Men imorgon ska jag antagligen gå på dans eller spinning så man får lite kondition denna veckan iallafall. Sen jobbar man fre-mån. Riktig mördar helg. Men det får gå $$$


image177



Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh vad jag skanar att kunna gå på gym och träna..

2007-10-16 @ 21:39:28
URL: http://www.livetuppochner.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0