Ösregn

Just nu ösregnar det ute! Vilken sommar dag! (är ju faktiskt fortfarande sommar egentligen). Tror nästan hösten har börjat?

Idag har jag inte gjort så mycket. Cyklade ut till Jysk och spanade rundor lite=) Sen cyklade jag inom Willys på hemvägen och handlade hem lite mat till ikväll. Blir spagetti och köttfärssås. (på quornfärs då givetvis). Kl 17 väntar ett bodypump pass för mig och Malin. Hoppas det slutat regna tils dess då jag ska cykla dit. Sen ikväll ska jag träffa my darling. Inte setts så mycket nu på några dagar då jag haft besök av min kära syster och sen har han jobbat.

Nä nu ska jag nog vila magen lite efter lunchen. Blev rotfrukter i ugnen och quornfilé med citron som syrran tipsade om när hon var här. Smaskens! Blir väl att kolla lite på oprah med eller läsa i min bok nu.

Bye bye solong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0