Fredag

I går var jag ute och käkade med Bella. Var himla skoj! Kul att allt känns precis som förr när vi träffas, fastän det gått något år. Mycket skratt och även lite allvar haha =) Så himla go Bella. I kväll ska Fredrik ha lite fest här hos honom. Lite av hans kompisar och kollegor kommer. Å även Bella och Mollan. Ska bli trevligt!=)

Just nu sitter jag bara här och fördriver tiden medans en annan städar och fixar inför resan. Men jag har faktiskt städat lite i köket, så någon nytta har jag gjort ;) Ska väl snart hoppa in i duschen. Sen ska man ut och handla vin, nylonstrumpor och nya batterier till min kamera. Det sistnämnda är ett måste. Glömde mina laddningsbara hemma i laddaren. Mindre smart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0