Full rulle....

Idag vaknade jag vid halv nio. Egentligen skulle jag och Malin gå en morgonpromenad på galgberget, men när man dragit upp persiennerna såg jag hur det stormade ute och regnade. Så nej, vi ringdes och bestämmde att vi skulle käka frukost hemma och sen skulle jag ta bussen till henne och så skulle vi köra till sannarpsbadet och simma lite istället. Och så blidde det. Vid 10 var jag hos Malin, och vid 10.30 kom vi igång med simmningen. Simmade i 50min sen badade vi bubbelpool! Härligt. Testade även att åka de tre vattenrutchbanorna som fanns haha! [Bildbevis nedan.]

När vi lekt färdigt begav vi oss till stan och åt lunch ihop med Anna på "Jozz". De har dagens där, så blev halstrad lax med dillsås och potatis för mig och kycklingfilée för de andra töserna. Var inte fel, man blir så himla hungrig av att simma. Efter maten begav sig Anna hemåt, men Malin och jag gick en tur på stan. Köpte en rosa/lila kofta, ett par gråa tights, en svart lång t-shirt, ett vitt linne och ett armband på Gina Tricot. På Vero moda blev det en vit vårjacka! Gillar verkligen den. Alla fina jackor kommer ju nu, så var lika bra att passa på. Var inte dyr heller.... Sen missade jag bussen 2ggr innan jag kom hem. (Hur man nu lyckas med det) Var hemma vid 17, lagade ugnspannkaka som jag precis ätit. Propp mätt! Så nu ska jag vila lite efter att jag betalat räkningar och vid 19.28 går min buss mot stan. Linda och jag ska fika lite och sen blir det bio kl 21. Vi ska se ARN. Hoppas det är nått å se=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0