Rix FM och marinfestivalen

Började igår. Efter att ha jobbat min 6:e dag på raken deckade jag till hemma hos janne efter jobbet. Behövdes verkligen var sjukt trött! Vid 19-tiden kom Malin, Dennis och Lukas hit. Lite senare även Jesper och Saras syster Lina. Pizza beställdes och vi drack lite gott med såklart! Kristin kom även inom efter hon slutat jobba 21.30. Tanken var ju att  skulle in till stan och kolla på rix fm festivalen och marinestivalen men vi kom inte härifrån förän efter 23, då entrade vi Bulls portar och tog lite drinkar där. Men när de sen stängde serveringen efter 01 så gick några av oss hem för att äta och sova haha. Janne och jag var två av dem. En falafel följde med Emma hem i natten. Gott. Från kebabkungen givetvis. Kristin, Jesper och Lina dansade vidare inne på Lilla Helfvetet. A nice eveningen helt enkelt.

Idag är man lagom seg, slappat och sovit hela dagen hitills. Men nu står grillen på och snart ska vi lägga på vår marinerade fisk. Ska verkligen blir gott med mat. Sen väntar en skön kvällspromenad. För sent får det inte bli då jag ska upp och jobba 7-15 i morgon.

Have a nice weekend!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0