Stort tack till Jessica

Som fixat och trixat med min fina nya blogg outfit. Är jätte nöjd=) Kul att ha något mer personligt som inte alla andra har. [http://www.myckelite.blogg.se]

I  går kväll träffade jag Kerstin, Pia, Eva och Birgitta i stan. Vi åt pizza på Gastons först (jag testade den välomtalade pizza skagen, super god me lax, räkor och skagenröra på) sen drog vi vidare till Bulls uteserverings tält. Tog ett glas vin och en cider. Skulle ju upp och jobba 7 idag med...fick jobba en dag till extra så nu är vi uppe i 8 dagar på raken. Men nu har jag ledig i tre dagar. Var trevligt igår, men de andra stannade kvar längre när jag begav mig hemåt med 23 bussen. Janne kom över lite snabbt och lämnade min "jobbe" mat som jag glömt hos honom. Fick även en laktosfri risifrutti=) Sötare kille får man leta efter!! Han har besök utav ena syrrans kille och barn, så därför kan jag inte hänga på honom nu på några dagar haha. Men själv ska man ju på bal imorgon! Ska bli så kul. Var hos frissan idag och tog väck hårförlängningen och färgade håret. Så nu är man korthårig och tunnhårig igen. (Det lät bra va?) I morgonbitti kommer Lindis hit, vi skulle tydligen vara färdigsminkade när vi kommer till frissan imorgon 9.45 för att fixa balfrisyrerna. Lite omständigt, kommer ju ändå behöva sminka om sig igen sen ju. Aja blir nog bra. Ser framemot imorgon em/kväll. =)

Nu ska jag äta min mat som nog är färdig! Sen har jag en hel del disk och städ framför mig ikväll.

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Jessica

vassegod=)=)

2008-06-13 @ 22:53:03
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: lill-sis

vad skoj med bal! ha det så trevligt =)

2008-06-14 @ 13:32:44
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0