Tisdagen den 18 mars

Började jobba 7 imorse. Trött som en gnu, men tog mig dit iallafall=) Mycket duschningar och städ hade vi idag så man var helt slut när man kom hem!! Somnade och sov mycket längre än jag skulle. Hade tänkt träna ett step pass idag men den sov jag över. Så blev styrka + kondition nu ikväll. Så skönt! Tur jag gjort något iallafall, blev inte så mycket motion i skåne och igår snöade det ju så mycket under dagen och sen blev det ju IKEA med pappa under em/kväll. I morgon jobbar jag 14-21, torsdag 7-15 sen är jag ledig på fredag. Då ska jag få manligt besök i från USA. Eller ja, jag hoppas på det iallafall=) Sen på söndag efter jobbet kommer älskade syster yster upp. Vi ska fira lite påsk. Så blir till att handla hem lite påskris och påskliljor nu i veckan. Lite påskstämning får man la ha!

Så hemskt! Hörde på nyheterna imorse om mordet på de två små flickorna och deras mamma som också är allvarligt skadad i Arboga. Är deras pappa som gjort detta....hur sjuk kan man vara? Så hemskt. Vi diskuterade detta på jobbet med. Man blir chockad....

Nu väntar duschen! Sen sängen... trist nog så har jag läst ut "Asyl" för ett tag sen, så har ingen bok i nuläget att läsa. Får köpa en ny snart. Kanske fortsättningen "Mias hemlighet", eller någon helt annan. Who knows?!

Natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0