Varför är det alltid nått?

Pengar ställer verkligen till problem, när man inte har så mycket av dom. Fick en räkning idag från Tele2 på 300kr mer än vanligt. Ringde dom och frågade hur det kunde komma sig! -Jo du har inte ringt för minibeloppet 69kr per månad, och vi har gått tillbaka 6 mån och kollat upp det för datorn hade inte fattade hur den skulle ta betalt här hos oss. Därför får du betala det i efterhand. " Ok, så jag ska få betala exktra för att jag inte ringt för summan jag ska betala? Helt sjukt. Å det är väl inte mitt fel att deras data inte fattar?? Så nu har jag en räkning på nästan 500kr därifrån denna månaden + csn. Fast ringde till csn nyss också och frågade om jag kunde få betala till dom nästa månad då jag fått skattepengarna. Först gick det inte men jag sa som det var att min lön blir dålig denna månaden för att jag varit sjuk, så tillsist sköt hon fram det en månad iallafall. Så så fort skattepengarna kommer i Juni ska dom sättas in till csn. KUL. Känner mig inte på humör idag. Får försöka släppa det lite nu, för det är dags att sätta sig på cykeln till jobbet.

Jag vill vinna pengar!! Varför får jag inte det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0