En ledig dag

skönt att äntligen vara ledig. Men sen är det på det igen. 7-16 nu ons-fre men sen är man klar med dessa 4 veckors praktik. Inte klokt vad tiden gått fort!! Ska köpa med mig något till fikat på fredag och givetvis någon blomma eller något till min handledare. Kommer kännas konstigt att inte gå dit längre faktiskt....

Nu ikväll har jag varit med på ett step pass. Hoppas på att hinna med två träningar till denna veckan, men vi får se. Idag var vi och städade det sista i min lgh. Bara dammsugning och golvtorkning kvar som vi ska ta imorgon. På torsdag ska de städ besiktiga lägenheten och sen på fredag tar Mathilda den. Är så trött på den lgh nu med all flyttning i olika omgångar och städ hit och dit. Vill bara bli av med den nu.

Igår fm var jag på HRL(hjärt och lungräddning) kurs i skolan och fick rött kort innan praktiken som var 14-21. När jag skulle cykla hem blåste jag sidleds ut mot bilarna på vägen. Helt sjukt stark vind var det. Jag kämpade som en jude för att komma hem igen. Helt slut blev jag. Slängde ihop lite lunch sen skulle man iväg til praktiken. Min lärare sa föresten igår att på korrekt svenska säger man grimas som det stavas haha. Bara en parantes. Så nu kan jag släppa detta. Jag hade "rätt" Janne darling =P Sen pratar ju alla på sina dialekter ändå så är det ju.


Nä nu ska jag ta och äta lite. Ska sätta på kaffet till älsklingen med innan han hinner komma hem. Han är iväg och handlar sitt allra heligaste... : snus.


Vill tillbaka till sommaren!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha,ja det allra heligaste för bror min är väl hans snus och mobilen! Och du oxå såklart! I nämnd ordning! ;-) ja,tiden går verkligen fort,tyckte det var nyss som du började praktiken! Jösses,snart är det t.om jul!

Kramkram!

2008-11-13 @ 16:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0