Helgen som varit

I fredags blev det idol med lite gott framför tv:n. En allmän lugn och skön kväll efter praktikens slut. La oss hyfsat tidigt, och dagen efter gick jag upp 8.30 för att gå på ett spinnigspass kl 10 med 90-tals tema. Så skönt det var! Så många gånger jag tänkt gå på det passet på lördagar men avbokat det för att jag varit så trött. Men nu blev det av. Härligt! Sen när jag kom hem åt vi lunch, sen vid 15 cyklade jag och janne ner till östra och tog oss en lugn promenad på en timme. Sen var det hem, vilade lite, duschade sen vid 18 kom Linda och Joel hit. Vi åt tacogratäng med nachos, guacemole, tacossås och sallad. Till efterätt blev det daimtårta som jag bakade tidigare på dagen. Mätta som bara den började vi gå in till stan runt 20. Skulle hämta ut bio biljetterna senast 20.45. 21.30 började Arn som vi var där för att se. Så bra!!! Linda och jag var helt sålda i ettan och så även i tvåan nu. Även om vi var så mätta när vi gick hemifrån köptes godis och popcorn med in i salongen. Men är ju nästan ett måste på bio ;) Var en trevlig kväll.

Idag sov vi riktigt länge, blev frukost vid lunchdags. Men skönt var det. Behövdes nog. Tog oss en tur ner tlll östra i em och gick en sväng där. Var 0-gradigt när vi kom hem, halt ute på vägarna minsann. Men är mysigt med detta höstvädret sålänge regnet håller sig borta. Längtar lite till jul;  glögg, pepparkakor och alla tända ljus och julpynt.

Nä nu ska jag slå mig ner i soffan igen och kolla klart på singing bee. Sen kl 20 börjar ju ensam mamma söker. I morgon är det praktik 7-14.

Ciao!




Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sis!! fast kunnde inte andas i den sen.. du vet magen svällde jätte mkt :(

2008-11-03 @ 15:55:28
URL: http://laiiner.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack sis!! fast kunnde inte andas i den sen.. du vet magen svällde jätte mkt :(

2008-11-03 @ 15:55:51
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0