Promenad på Tylösand

Idag väckte jag janne vi 13 och vi åkte med Joel och Linda till Tylösand och gick en sväng. Kallt har det blivit nu med is, lite snö och frost. Mysigt. Vi åkte inom maxi och handlade på hemvägen. Egentligen skulle jag träffat kära Malin ikväll men har mått illa till och från nu några dagar pga magen + att jag blivit inringd på jobb i morgon på min fd praktikplats så ska jobba 7-16. Känns bäst att ses en annan kväll då man vill vara lite roligare sällskap med. Så blir att försöka lägga sig i hyfsad tid ikväll. Blir en lång dag imorgon. Hoppas magen sköter sig!! Längtar till jul. Vill spela julsånger, tända ljus och pynta lite här i vår lilla etta. Å javisst ja hänga upp våra röda julgardiner. Janne får säga vad han vll om dem, men de ska upp! =)  Kanske redan nästa helg då det är 1:a advent. Redan. Ooohh bring me christmas now.


Kommentarer
Postat av: Glenn

Hej Emma!

Du.. har du testat den där laktosfria "shot:en" MAX, som Valio producerar? Om du känner av magkatarrgrejor så kan du prova den annars. Cathrine säger att den fungerar bra. Jag har dock aldrig provat =)

2008-11-23 @ 01:10:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0