Ljudet från vågorna

Gick upp vid 9.30 idag, åt frukost sen började jag leta fakta till cancerarbetet som ska vara inne den 26. Tog mig en paus runt 13 då jag åt lite lunch; pastarullar med spenat och keso. Sen fortsatte jag mitt letande. När jag var helt slut i huvudet bestämde jag mig för att cykla till östra stranden och gå en runda. Var så skönt!! Ljudet från vågorna, solskenet och den friska luften..... fick ny energi.

Natt-jobbaren var vaken när jag kom hem igen, så då fikade vi på donuts, melon och the. Gott. Ska snart hoppa i duschen sen försöka leta lite mer fakta tror jag. Vid 20-tiden ska jag hem till Linda och Joel. Äta kladdkaka och kolla på "Sex and the city THE MOVIE".

Trevlig lördag på er!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Ohh,den filmen är så bra! Skulle kunna se den fler gånger! Men blir nog Mamma Mia nästa gång,den ska visst vara bra..Hoppas vi ses snart! Kram o trevlig helg!

2008-09-20 @ 18:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0