Zorro har flyttat

Igår kväll tog vi oss ur "likvakan" på CKV 39 och gick till Andersberg för att hämta hit zorro. Så nu är älsklingen här!! Inget mer släppa in och ut kisen borta på "ghettot" utan här går han in och ut som han själv vill. Så skönt att ha honom här=)

Om en timme ca ska jag bege mig till vårdcentralen. Måste göra en hälsokontroll för att få gå ut på praktik sen om några veckor. Bokade tiden förra veckan så lika bra att gå dit. Mår lite bättre idag iallafall. Hoppas jag kan gå i skolan imorgon.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nää så söt =) speciellt när han vänder sig om i fönsret! ser så glad ut! men jag vill ha han hos oss när jag kommer upp!!

Pussss

2008-09-04 @ 21:05:25
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0