En gurka för 3 kr!

Vi var precis ute och gick en runda, janne och jag. Vi stannade till på ICA butiken vid vallås på hemvägen för att handla lite frukt och grönt. När jag kollade på kvittot såg jag att gurkan bara kostade 3kr. En liten rolig överraskning då jag den senaste tiden betalat nämre 20kr för en gurka!! A good deal idag då alltså. Säsongen är väl igång nu. Annars idag har jag pluggat och gjort klart ett arbete som jag skickat in i etik och moral. Vi hade självstudier idag så sov nästan till 11. Sköööönt.

Jahapp, ikväll då så ska janne jobba och jag tänkte ta och damma och dammsuga lite och boka tvättid tills på söndag. Å imorgon ska jag ut på en promenad på fm, sen ska vi förmodligen ut till Jesper och Sara på em/kvällen och kolla in deras hus. Jag har inte sett det ännu. Är säkert superfint=)

För mig blir det en godisfri helg...den första någonsin tror jag. Har bara två veckor kvar nu sen får jag äta igen;) Föresten så har jag passat på att göra en detox kur nu också. Methodraine detox tabletter knapras det på här hemma nu med sen några dagar tillbaka. Den varar i 20 dagar sen ska man känna sig piggare och fräschare och blivit renad från insidan, det ni! Har testat olika detoxer innan men det var länge sedan nu, och denna sägs vara bra så vi får se. Har faktiskt fått janne till att joina mig med haha men han var väääääldigt skeptisk till en början. Och är det även nu men han tar tabletterna snällt och lydigt iallafall=)

Fick föresten hem en ansiktskräm idag med som jag beställde förra veckan. Den heter enzymion och är från lush. Har läst mycket om den på nätet och det är många med min hudtyp som varit mycket nöjda med den.(fet hy) Så den ska testas i morgon så får vi se vad resultatet blir. Hoppas den är bra nu!! Kostar ändå 219kr + frakt.

Trevlig helg! Cheers.




                                                                      www.lush.se


Kommentarer
Postat av: Molly

tittar in och önskar dig en underbar helg! hoppas att du mår bra denna kväll :)

take care! kramar

2009-04-17 @ 19:35:59
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0