En solig långfredag

Fint väder är det idag. Härligt=) Jag var och solade efter frukosten, ja solarium då alltså. Är rätt billigt på ett drop in solarium en liten bit från oss. Kom att tänka på när jag låg där och "stekte mig" hur solarieberoende jag var ett tag. Under gymnasiet. Då solade jag minst en gång i veckan året om. Oftast mer. Inte klokt. Jag fick aldrig nog och tyckte inte jag var "tillräckligt" brun. Men usch såg ju ut som en mörk morot på studenten haha. Nä det är inte fint. Speciellt inte när man är blond heller. Ska vara sådär lite lagom. Visst jag blir lätt brun på sommaren men då är det en annan sak när man solar ute vid havet och så. Nu tycker jag det är fint att vara normalt vit på höst och vinter. Det är så så man ser ut på den årstiden så varför fejka sig till annat då? Om man inte varit utomlands så tycker jag inte det är så fint att vara brun på de kallare årstiderna. Man måste tänka på huden också. Vem vill se ut som en rynkig tant när man är 30? Men när det är vår brukar jag på senaste tiden sola ett par gånger för att få lite färg och känna mig lite fräschare. Nä nog om det. Var bara en tillbaka blick jag fick idag.

Janne är redan uppe idag, fast han jobbat inatt. Han kunde inte sova mer sa han. Kanske är det fin fina vädret=) Vi ska ut och gå en runda om en timme ungefär. Först ska jag gå till netto och handla lite sen ska jag slänga in tvätten i maskinen. Har tvättid mellan 15-19. Behövs! Påskharen jag fick av Lina i veckan slukade jag igår kväll + annat påskgodis som jag hade hemma. Riktigt gamade igår. Så nu sitter jag här i helgen utan något annat godis än mörkchoklad, och det får jag klara mig på när jag inte delade upp godiset över hela helgen som jag tänkt. =(

Have a nice day!


Jag och Ninis på Rhodos - 04. (Studentresan)

Bilder från studenten - 04

Kommentarer
Postat av: Jessica

åh rhodos :D

2009-04-10 @ 15:26:44
URL: http://myckelite.blogg.se/
Postat av: Nina

de va tider det, rhodos, åh vill tillbaka. ska vi ta med oss våra män på en resa till något varmt härligt land för lite fest, sol o bad...det hade varit nice=)hoppas du har en bra påsk, kramar<3

2009-04-11 @ 22:24:27
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0