Förkylning på G?

Igår njöt vi av solen och åt lunch ute på våran uteplats. Härligt! Testade att göra kesokaka, tips från Linda och det var riktigt gott och lätt att göra. På kvällen tränade jag med systern, styrka och kondition blev det. Idag hade jag skola 13-14, vi fick sluta tidigare än 16 som vi egentligen skulle eftersom vi ska ha självstudier idag och i morgon. Dessvärre har jag inte börja ännu, efter middagen la vi oss och vilade och sov 2,5h. Inte bra. Men känner att jag börjar bli förkyld... inte kul=( varit så i två dagar nu, huvudvärk, snuvig och tjock i halsen men inget som har brytit ut riktigt..... suck. Vill ju vara frisk tills på måndag då praktiken börjar! Så idag blev det inget aerobics pass som planerat.



Linas bil hade visst blivit stulen med!! De hade parkerat den på en privat plats kvarteret ifrån oss så hon fått parkeringsböter. De hade förstört ratten och låsen. Jäkla idioter säger jag bara!! De har varit på hennes bil i två nätter innan så hon har fått flytta på den men de har hittat den hela tiden och nu i natt lyckades de visst. Blir så arg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0