Inget Kreta i sommar

Igår kväll grillade vi lite korv här hemma! Gott var det. Efter maten gick vi ut på en liten promenad runt Vallås. Vi pratade mycket om Kreta, och vi kom fram till att det inte blir något Kreta för oss i sommar då jag bara har garanterat 4 veckors jobb och får min första lön i augusti. Vi tog oss lite vatten över huvudet när vi bokade resan kände vi..... som tur är har vi bara betalt resan dit så hoppas vi får tillbaka pengarna iallafall men annars får de va. Vi kan inte resa helt enkelt, då kan vi inte göra nått alls i sommar liksom, och vem vill sitta hemma och bara knapra på skorpor och vatten när det är sommar? Inte vi iallafall. Tråkigt men sant. Nästa år kan vi nog åka med istället, då är jag ju färdig med ubildningen och har förhoppningsvis ett jobb!

Ska lägga mig och vila lite nu, sen ska jag med Linda till Gullbranna frissan vid 18. Hon ska bli fin i håret=)


Kommentarer
Postat av: heidi

hörde att det inte blir nåt Kreta, trist! Men ni får åka med oss nästa sommar istället!

2009-04-24 @ 08:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0