Jazz dans

I dag så har jag varit ledig, är lång ledig nu tills tisdag. Göttigt värre;) Vi gick ut på en promenad innan idag, jag och Janne. Var skönt väder fastän solen saknades. När vi kom hem igen städade jag upp lite, dammade, dammsugade och plockade iordning sen blev det dags för mat. Nu ikväll så var jag och tränade Jazz dans tillsammans med Lina. Egentligen skulle vi köra aerobics men det passet blev inställt så det blidde jazz istället. I början gick det inte så bra för oss, vi skrattade så vi lös röda genom hela salen haha. Vi var bara fem på passet så när man skulle gå två och två över dansgolvet med olika steg kunde vi inte hänga med så bra så då började vi skratta istället. Men när halva passet hade gått och vi började dansa olika block som blev till en dans så hängde vi faktiskt med hyfsat bra så då var det genast mycket roligare. Hade faktiskt kunnat tänka mig att börja på jazz dans. Synd bara att de inte har det passet på sats annars.

Nä nu ringer klockan i köket, mina ägg är klara. Blir äggmacka och hirsgröt med dadlar och nötter till kvällsmat. Trevlig påsk på er gott folk! Ät nu riktigt gott i helgen, det ska jag=)

Gav janne ett påskägg igår, kunde inte vänta med att ge det när jag hade det hemma. Han blev glad, har nog redan ätit upp det mesta tror jag hehe. Vad vore påsken utan ett påskägg med påskgodis?



Vi  fick varsin söt liten choklad hare av Lina i veckan. Den ska smakas på i helgen. Iallafall för min del. Janne ska jobba idag till och med måndag. Får se vad jag ska hitta på. Lina ska ner till skåneland så jag ska iallafall titta till max i helgen, hennes chinchilla alltså. =)

Kommentarer
Postat av: jill

Hej! Jag heter Jill, jag är syster till Jessica som har bloggen "myckelite". Såg att du hade skrivit till henne idag om vår mormor och ett medium utanför Eslöv. Jag är jätteintresserad av det, har du möjligtvis nåt nummer man kan nå honom eller henne på? Har du själv varit där?



Mvh Jill.

2009-04-09 @ 19:58:54
Postat av: jill

...och mig når du på [email protected]

2009-04-09 @ 20:07:47
Postat av: Mig själv

Hej Jill! Jag har varit där en gång och min syster tre gånger. Hon heter Kerstin och är riktigt bra. Om du ger mig din mail kan jag skicka över nummret till henne=)

2009-04-09 @ 20:09:02
Postat av: Nina

2009-04-09 @ 23:01:39
Postat av: Nina

hej vännen. tack för det fina påsk kortet jag fick idag, vi hälsar tillbaka till er...Glad Påsk=)ja helt klart att vi vill komma hem till er o grilla o ha det trevligt!!! det hade varit jätte skoj, ohh det ser jag fram emot=) skönt att du e ledig nu i påsk. jag jobbar alla dagar utom sön, tradit o jobigt för nu e jag förkyld o har feber, men ob e himla bra dessa dagar, hihi! ha en bra helg med massa gott godis=) kramar Nina<3

2009-04-09 @ 23:06:40
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0