Jönsson, ett hederligt efternamn!

FIck jag höra igår av en gammal tant på min praktik plats. Jag som aldrig gillat mitt efternamn speciellt mycket men ja det är tydligen ett hederligt namn det så nu kan jag kanske gilla det liiiiiite bättre :P

Kom hem vid lite i 22 i kväll. Började 13 idag....lång dag. I morgon börjar jag 8.15 och går till 16. Sen blir det hem om, packa det sista och kolla vilket tåg jag ska ta ner till Höör. Ska hälsa på pappa och lilla julia kisen. Sen har jag tre "födelsedags barn" att hälsa på med, carro, mormor och farmor. Så det blir fullt upp! Men ska bli skönt att komma ner lite. Synd bara att man inte hinner träffa alla som man vill men tyvärr räcker inte tiden till alltid.

Nä ska ta och packa lite till sen ska jag slänga mig i bingen och hoppas på att sömnen snart infinner sig så man inte är sådär super duper trött i morgon bitti.

Ha det gott alla! Slepp tight.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0