Max och jogging

I dag gick jag en promenad ut till Vallås för att titta till Linas lilla max. Han hade bajsat massor och det låg bajs över hela vardagsrumsgolvet och i hela buren blandat med massa sand som han sprätt runt! Den lille skiten. Bytte mat och vatten sen släppte jag ut honom lite så han fick springa av sig lite tänkte jag... haha fick ju inte tag i honom sen. Jagade honom nog i ca 15min om inte mer. Helt svettig blev jag! Lina har sagt innan att han är svårflörtad och svår att få tag i men jag tänkte att "äh hur svårt kan det va?" Tji fick jag! Han studsade bl.a upp under soffan på några trä bjälkar som finns där under så han inte syntes! Men tillsist fångade jag honom inne sovrummet. Han blev sur på mig för att han skulle in i buren igen. Ett litet busfrö det där.

När jag kom hem åt jag middag sen kom Linda och hämtade mig vid kvart över fem, vi körde ut till galgberget och sprang 3:an. Så motionerat idag har jag minsann. Gött i det fina vädret. Vi fick ett stort toblerone choklad av Linda och Joel idag med som givetvis har öppnats nu till vårt the och kaffe. De kom hem igår från gran canaria efter två veckor de små lyxarna. =) De kom hem till lagom fint väder i Sverige. Man ska inte klaga på vädret just nu iaf.

Trevlig kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0