Nu får det vara nog!

Har gått och mumsat på toblerone sen sist jag skrev. Har ätit upp över hälften av det 400gram tobleronet vi fick. Inte klokt. Jag kan verkligen inte låta något va när det finns hemma. Därför köper jag nästan aldrig hem något om det inte är helg. Så messade med Linda för en stund sen å vi bestämde för att försöka att inte äta godis och kakor på resten av april månad. Får se hur länge man klarar, den som förlorar får bjuda den andra på middag. Men om man blir bjuden på något när man är borta eller så får vi äta såklart. Fick idéen av Jannes syrra Hanna och hennes kompis Irene.

Kollade på The wedding date ikväll. Det var en bra film=) love love love. Nu går Dark Water på tv men den verkar lite skumt läskig så ska nog lägga mig i sängen och läsa lite istället.

Sov gott Sverige!

Tävla om en kokbok av Renée Voltaire här: http://mollyshalsoblogg.blogspot.com/2009/03/vinn-en-kokbok.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0