American pancakes & ohyra i skåpen

Kvällsmaten idag bestod av american pancakes med keso och bär. Riktigt gott=) Dessvärre hittade jag äckliga djur i skåpen när jag skulle tillaga pannkakorna. (tack o lov hade jag lagt mjölet jag använde i en plastpåse sen innan). Så det blev sanering nu i kväll, slängde alla öppnade förpackningar, dammsugade och tvättade rent inne i skåpen.... helt tomt är där nu. Så trist att behöva slänga allt men vad ska man göra? Känns som om det kryper på hela kroppen nu!!!


Kommentarer
Postat av: heidi

Usch, äckligt med allasmåkryp! VVi hade det oxå nånngång,kastade ut allt! Man vet ju inte om de lagt ägg eller nåt..Kram

2009-08-25 @ 10:34:23
Postat av: jessica [ myckelite om litemycke ]

hihi ja man får bita ihop och gå upp då. inget att välja annars står de bara och mjuauar hihi.

tack för tipset på magtabletter, köpte dem och de hjälpte jätte bra.

kram

2009-08-25 @ 16:56:52
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0