En riktig fixardag!

Idag har jag varit ledig, är ledig ända tills på måndag faktiskt då jag börjar praktiken. Inte fel! Här har städats idag, tvättats, handlats, slåtts in julklappar och även där emellan hunnit ta en härlig vinter promenad med Linda. Har varit frostsnö ute idag och några minus grader. Ingenting mot vad det är i norr, men ändå:-)

Tror nog jag ska ta mig en vörtbröds macka med ost och ett glas mjölk. Sen tror jag snart att sängen kallar, janne ska till vårdcentralen på Vallås i morgonbitti, och jag ska försöka cykla med. *zzzzz* Han har fått problem med ögat stackaren.... å allt detta pga en gigantisk "innebrännar finne" på näsan!? Skumt.

Sov så gott allesammans!

Cheers!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0