Hej mitt vinterland

Fick sluta lite tidigare igår kväll från praktiken. Janne kom och mötte mig i stan. Gick inom hemmakväll och hyrde film och köpte massa godis och popcorn. Det blev änglar och demoner. Den var bra faktiskt! Spännande. Är praktik 14-21.30 idag igen... sen har jag mån-ons 7-16 seeeen är jag lite julledig. Ja, måste nog plugga då med, men iallafall lite time off. Om inte annat så på julafton. Och den 25e på kvällen ska jag träffa min älskade carro som jag inte sett sen i somras!:( Å fina madde ska jag också hinna träffa. Sen hinner jag nog inte med så mycket mer. Blir till att träffa släkt och några vänner, sen den 27e åker jag upp igen på dagen. Då har janne jobbat klart och då ska han och jag fira lite jul ihop<3

Nä, dags att göra mig i ordning lite, bussen går vid 13. Måste inom apoteket på sjukhuset med sen ska jag vara med på ett möte idag så behöver vara där innan 14.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0