Ny vecka - nya tag

Jahapp då var helgen över... gick med rasande fart! Praktik igen... Är bara ledig fredag denna veckan, sen på det lör-ons igen, men det får gå! Så länge jag får min ledighet över jul och nyår får jag vara glad:S

I helgen, vad hände då!? I fredags satt jag givetvis bänkad framför idol.... hejjade på Calle, men det blev tyvärr inte han! Men Erik är givetvis en värdig vinnare men Calle är lite annorlunda och coolare så hade varit kul om han vann. Men tror han kommer lyckas ändå. Go skåne! Vinnarlåten i år är sjukt bra! Like it a lot. Janne jobbade hela helgen så jag var all by myself.

I lördags var jag på bibblan i stan och lånade böcker som visade sig vara fel så fick cykla dit i söndags igen och låna nya. Tog det nog mest lugnt i lördags, för kommer inte ihåg nått annat. I går då så blev det lite tvättning av kläder, sen tog jag och Lindis en promenad och avslutade hemma hos henne med te och scones. Mumsigt=) På onsdag beger de sig till Gran Canaria och nu ses vi inte förän nästa år! Om vi inte lyckas ses när vi alla är i sthlm över nyårs helgen. Hoppas på det!

Var och tränade styrka + kondition nu ikväll med Malin. Känns skönt. Men fick lite problem med höften i slutet, är så trött på den!!!  Jag är ju som en gammal människa i en ung kropp med alla dessa krämpor! Ska iallafall försöka gå till en benknakare (kiropraktor) så fort jag får råd. Kanske kan hjälpa?!

Nope nu ska jag jump in the shower! Sovmorgon i morgon, börjar först kl 14.

Hej svej!



Min bebis med en svart fläck på nosen....


P.s Nu är datorn hemma igen=) d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0