Tiden går fort

Redan onsdag. Herranjumala! Två dagars praktik kvar innan jag får en dags ledighet. Känns ok, längtar dock till jul och nyår! Snön har kommit nu även i denna stad, men givetvis bara liiiiite grann. Men bättre än inget=) Ringde vårdcentralen igår, har haft värk i bröstet lite då och då sedan ca 1,5 månad tillbaka. Har hela tiden trott det berott på stress, och det sa sköterskan med som jag pratade med. Men hade ändå velat träffa en läkare för säkerhetsskull för att utesluta annat så man kan känna sig lugn, men fick ingen tid.... ska försöka varva ner och slappna av mer (som jag vet) och försvinner det inte ska jag höra av mig igen. Har faktiskt beställt en avslappnings CD som borde komma vilken dag som helst. Kan behövas...

Börjar kl 14 idag med, ska snart bege mig in till stan, posta ett brev och lämna tillbaka en tröja jag köpte i all hast i måndags. En super mysig och fin hoodtröja från Gina Tricot men såg på kontot när jag kom hem att nej, det har jag inte råd till denna månad. Pengarna får gå till julklappar nu. Tråkigt men sant. Man kan inte få allt här i världen... Är ju trots allt bara jul en gång om året.

Idag kommer min lärare på besök till avd. Hoppas hon inte ställer för krångliga frågor...

Ha en bra dag! Kram till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0