Alla hjärtans dag på CKV 39

Har varit lugn. Janne blev sjuk i torsdags i feber och förkylning och jag är fortfarande rätt förkyld. Så trist, vill bara bli av med det nu. När vi vaknade idag gjorde jag american pancakes till frukost! Så gott=) sen fick janne en liten present nämnligen kaffe med choklad smak från Köpmansgården. Han älskade kaffet han köpte där sist med irish coffee smak så nu fick han ett nytt! Och ett kort fick han också givetvis. Bara en lite gåva sådär, behöver inte vara nått stort tycker jag. Vi brukar ge varandra små gåvor då och då så vi har alla hjärtans dag flera gånger på år isåfall haha. Jag fick inget av janne faktiskt=( joooodå han hade inte köpt nått nu men sa att han ska betala flygbiljetterna ner till Grekland i sommar å det är väl en bra gåva? sol, bad...ååå. Behöver bara spara ihop lite fickpengar.

Vi var ute och luftade av våra baciller på en kvartersrunda vid lunch tid. När vi kom in igen blev det lunch sen har vi faktiskt tagit en powernap som vanligt. Å nu ska jag börja med en sen middag. Skulle egentligen gjort pizza men eftersom janne är sjuk får vi ta det en annan gång. Blir istället chili con carne på quornfärs med nachochips och gräddfil. Inte fel det heller. Glad alla <3-dag mina vänner! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0