I love chocolate

Vi var på Maxi idag efter att jag slutat jobba. Köpte mest hem lite mat, sen hittade jag en ny sporttopp på rea, en bok på rea och min favorit choklad som kommit i större förpackning=D Mums mums. Har givetvis redan smakat på den. Kände mig lite trött innan ikväll, konstig i halsen och i ögonen, men känns lite bättre nu. Hoppas inte att något är på väg att bryta ut.... Nu ska jag vara ledig i tre dagar och då vill man ju vara frisk och må bra!!

Pratade med pappa nu ikväll. Det var ju ett fruktansvärt oväder i Höör i tisdags, pratade med honom då också. Hans telefoner slogs ut, internet slogs ut, grannens tv förstördes och blixten hade slått ner mellan två av grannhusen och kapat den ena grannens träd. Pappa sa att det lät som att en atombomb slog ner, hela kvarteret hade skakat. Otäckt ju =( Tur att alla husen klarade sig och att ingen människa skadades. Det regnade ju sjukt mycket med så det hade sett ut som en flod ute på gatan. Hoppas verkligen inte vi får ett sånt oväder här.... jag som är så rädd för blixt och åska......

Take care & sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0