Jogging, tacokväll och ansiktsmask

I går kväll hyrde vi en film efter vår promenad på stranden. Blev M/S Gustloff - ship of no return.  Handlar om slutet av andra världskriget. Den är hela 3h lång, men är uppdelad i två episoder så vi såg ena halvan igår sent på kvällen och resten såg vi idag efter lunch. Riktigt bra faktiskt, dock är jag en sån där jobbig känslomänniska så har tänkt mycket på den filmen idag... är ju baserad på en sann berättelse.... hemskt att krig överhuvudtaget existerar!

I eftermiddags cyklade jag till galgberget och sprang 5km. Sen var det hem om, duscha sen vid lite över 18 kom Malin hit. Vi körde till ICA MAXI och inhandlade ingredienser till tacos. Efterätten blev vindruvor och mörk choklad. Janne gjorde oss sällskap, men svek oss då vi började kolla på filmen vi hade hyrt; My sassy girl som faktiskt inte var så bra. Lite seg och hmmm skumm..... Men men man kan inte alltid lyckas i sitt filmval, eller hur Malin?=) När Malin begett sig hemåt för en stund sen fick jag med janne på att göra en ansiktsmask. Han har länge varit lite "nyfiken" på vad det är jag håller på med ibland, men vägrat testa. Men idag fick jag honom dit jag ville;) haha. Så nu sitter vi här, med rena ansikten. Fast man hör lite muttrande bortifrån soffan "ska huden kännas så här fet efteråt?" "Det känns som om det svider" osv osv. Killar.....

Sov så gott=)


Kommentarer
Postat av: heidi

HAHAHAHA,det är bra Emma! Att janne testar ansiktsmasker trodde jag aldrig! Måste kopiera biden,är det ok?

2009-07-06 @ 08:37:30
Postat av: Katja Ekstrand

Hej!Du är ju för go´. Vet i sjutton vad min gubbe hade sagt om jag föreslog ansiktsmask. Men Janne blev ju cool. En grön militär keps och han är i action./Katja

2009-07-06 @ 21:30:44
URL: http://www.nogg.se/katjaa
Postat av: Nina

ha ha, skratta gott när jag såg bilden på janne. han ser ut att njuta, hihi! jag brukar tvinga martin att använda peeling. såå tjusig han blir i ansiktet då=)jag längtar tills jag får fixa dina naglar emma=) jag hoppas min salong är färdig då. jag läser om dina spring turer, gud va du är duktig!!! jag gymar bara, fast det går rätt bra det med=) kramar Nina

2009-07-06 @ 22:32:43
URL: http://sweetconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0