Färska jordgubbar!

Finns det något bättre? Love it. Har fått dille på smoothie nu de senaste dagarna och har gjort en som smakar riktigt gott och läskande=) Har använt frysta jordgubbar innan men idag hade jag färska hemma sen igår och olala så gott det blev! Är faktiskt rätt stor skillnad ändå.

Var ute på en promenad innan frukost idag, känner mig så duktig så! Vet inte när det hände sist, men idag var det dags för årets första morgonpromenad. Skönt var det. Ska snart hoppa in i duschen och duscha av mig lite sen ska jag försöka få liv i karln vid 12, så ska vi sticka ner till stranden tillsammans med sis. Är så varmt ute så ska bli göttans. Termometern visar 33,4 grader just nu.

Ha en härlig dag i solen gott folk! Det ska jag ha=)





2 dl  kall juice/saft
1 banan
Jordgubbar
Mixa samman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0