Vill man vara fin får man lida pin

Jahapp, då var man hemma efter en tur till Gullbranna ikväll, syrran och jag var där för att fixa håren. Priset hade gått upp helt plötsligt. Kostade dubbelt så mkt som annars... skumt. Så det kändes inte så kul när vi gick därifrån... Gjorde dessutom ont så jag började svettas när hon slet av hårslingor för att sätta dit nya. :S

Annars idag har jag varit i skolan. Var en föreläsning med två vårdare från rättspsykiatrin i Varberg. Intressant att lyssna på. Men där hade jag nog aldrig klarat av att jobba:S Hade bara halv dag i dag, skönt.

Imorgon är jag ledig=) ska plugga, tvätta och träna. Så jag har lite att stå i iallafall. Sen på onsdag kommer några arbetskompisar till janne hit, de ska förfesta lite inför ett mingel de ska på med jobbet på kvällen. Så vi får väl fixa veckostädningen imorgon då med så det är rent och fint här när de kommer!

Dags för en kopp te i soffan med pojkvännen.

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: heidi

Hmm,verkligen skumt att bara chockhöja priset sådär..Blev det bra? Kram

2009-11-18 @ 16:21:40
URL: http://www,heidierving.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja eler hur... men jo bra blev det väl. Hon hade varit i Turkiet veckan innan vi kom dit så Lina sa att hon säkert behövde mer pengar så därför hon höjde! man vet ju inte... Hon har ju salongen hemma.

2009-11-19 @ 16:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0