Ännu en ledig dag

Skönt, det har verkligen behövts. Var och tränade idag innan lunch, styrka + kondition. Har inte blivit någon mer träning innan i veckan, har varit helt slut efter praktiken. Men på lördag ska jag försöka ta mig ut och springa tror jag även om jag praktiserar hela helgen.

Kom att tänka på en sak, att det är lite trist att folk inte kommer hit och hälsar på oss här i lilla Halmstad. Oftast är det så att alla vill ses, men känns som att de på nått sätt förväntar sig att det är vi som ska ta oss till dem hela tiden. Jag menar, det är lika lång strecka för oss att ta oss som för alla andra att komma hit och kostar minst lika mkt. Jag vet inte, men börjar tröttna lite på det! Nu menar jag inte alla vi känner men en del faktiskt.... Nåja. Httade en rolig film på Tereses blogg här om dagen;

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1650554/paret-dansar-loss-mitt-under-vigseln


Föresten nu är det snart helt klart, i slutet av oktober/början av november får vi en ny familjemedlem=) Längtar!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja känner preciiis likadant angående att man själv känner att vi måste ta oss till sthlm/ västerås, tråkigt faktiskt. va duktig du är som tränar!

Trevlig kväll!

Kram

2009-10-01 @ 19:18:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0