Mot Eurostop

Jahapp.... igår så blev det ingen skola, hade hemsk huvudvärk på morgonen som inte släppte på ett bra tag. Inte kul inte kul. Men mådde bättre framåt em så kunde gå och jobba ett par timmar iallafall. Var väldigt lugnt som vanligt, följde bara med en boende till stan för att ta vacination bl.a.

Snart ska vi cykla till Eurostop en sväng, sen lite i ett ska jag befinna mig vid BAS (brandstationen). Vi ska på studiebesök där med klassen. Sen slutar vi efteråt. Förhoppningsvis blir det en promenad tillsammans med Linda i kväll om hon mår bättre från sin förkylning. Annars får jag försöka vandra all by myself. Imorgon blir det spinning tillsammans med Lina & Malin. Ska bli kul! Länge sedan man gick på de passen nu!

Ha en bra dag!

KRAM

Kommentarer
Postat av: heidi

åh vad jag får ångest när jag läser om dina träningspass! Borde verkloigen börja träna jag med..Hoppas huvudvärken försvann..Är det migrän eller?

KRAAAM!

2009-10-28 @ 21:29:49
URL: http://heidierving.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Heidi! Jag har inte tränat på en månad nu under tiden jag var på praktik, har inte orkat!!! Men ska försöka komma igång nu igen. Är ju lättare för mig att göra det än för dig som har familj å allt å tänka på=) Du är ju så duktig och promenerar så mkt! Vet inte om det är migrän, mycke möjligt! Fick ett anfall under praktik veckorna och det måste iallafall ha varit det. Detta igår var inte lika starkt! Hoppas ni mår bra. Kram

2009-10-28 @ 23:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0