Var det lättare förr?

Iallafall mindre allvarligt på nått sätt. När man var yngre fanns inte lika många krav och förpliktelser som det finns nu när man är äldre. Pratade precis om det med min underbara vän carro, som jag saknar oerhört mycket!! Även om vi båda är väldigt upptagna för tillfället och inte hinner höras så ofta (än mindre ses då våra scheman oftast krockar när jag ska ner eller hon kan komma hit) så vet vi alltid var vi har varandra och det är en skön känsla.<3

Miss you darling, wish you were closer!





Nu ska jag hoppa i duschen, sen blir det till att läsa lite i läroboken till föreläsningen i morgon. Janne är i stan med Jesper ikväll. De är på Harrys och gottar sig=) Får se hur dags han stövlar in i natt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: han som snarkar brevid dig;)

stövlade in kl 00.30, så nu har jag sällskap av zorro när jag äter mina makaroner o korv.

jan<3<3<3<3emma

2009-10-29 @ 00:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0