Hösten has arrived!

Mysigt höstväder när solen skiner och luften känns frisk! =) Så har det varit idag. Dessvärre vaknade jag upp med skallebank i morse.... sov dåligt i natt med. Så stannade hemma idag från skolan, hade bara lektion i fm. Men blev bättre sen precis innan lunch! Skönt. Så i kväll har jag varit och jobbat lite. Längtar tills skolan är klar så man kan börja tjäna lite money....

I morgon är det redovisning i skolan. Hoppas det går bra, vet inte vad jag mer ska förbereda mig på än det jag gjort! Sen på kvällen ska jag och sis äta sushi, och träna innan på dagen med. Ska bli nice. Karlen min ska på militärövning under hela helgen.... 8 imorgon bitti beger han sig iväg och kommer inte hem förän på söndag kl 16. Kommer kännas tomt!!:( Men det kan nog bli lite skönt också att vara lite alene.... eller?

Nu ska jag hoppa i bingen och plugga det sista! Tjingeling och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0