Regnig dag

är så trött på detta vädret nu!! Varje gång jag är ledig så är det sånt piss väder:( Suck. Hade tänkt ge mig ut på en 9km tur idag men tog ett spinningspass istället. Går inte att springa i ösregn. Men var skönt som omväxlingsskull, börjar bli lite trött på att jogga nu:P Får testa rundan på lördag istället när jag är ledig. Sen ska jag springa 5km med Hanna på torsdag efter jobbet. Måste ju hålla ångan uppe, nu är det inte långt kvar tills tjejmilen!! Men sen efteråt blir det nog jogging varvat med pass på gymmet. Har öppnat ett nytt gym ute vid flygstaden där de har massa spännande pass som; Balance Kettlebells som jag hört mkt om från USA många kändisar som tränar, Indoor Striding, Functional Fitness mm. Låter spännande! Finns inte så många pass att välja på på Sats och börjar tröttna lite på stället har trots allt varit medlem där i 4år! Så nu är jag sugen på något nytt. Så janne och jag har pratat om att kanske börja där ihop i höst om det inte blir så att vi kommer härifrån just nu. =) Söker jobb lite överallt och håller ögonen öppna men vi får se hur det går. Men kommer vi bli kvar i Halmstad ett tag till måste vi flytta till något större det är en sak som är säker!

Gjorde föresten väldigt goda fiskbiffar till middag idag. Fick tips av en arbetskompis för ett tag sen. Super smaskiga blev dom!

Jag tog;

1 torsk block (tinat)
2 tinade laxfiléer
2msk dijon senap
Citronpeppar
Salt
Gräslök
Dill

Hacka fisken i små bitar. Blanda allt i en bunke. Forma till biffar och stek några minuter på varje sida. Severa med kokt potatis och någon god sås på tex turkiskyoghurt/creme fraishe och persillade krydda.




Kommentarer
Postat av: Jessica

mums :D

2010-08-19 @ 18:52:53
URL: http://myckelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0