Julfika

Idag jobbade jag på sjukhuset. Blev helt slut! Huvudvärk och illamående när jag kom hem så blev sängen direkt. Men kunde knappt sova, men lite vila gjorde att jag mådde bättre. Vid 19.30 kom Linda och Joel med skalina som vi ska passa över jul/nyår. Julfikade lite och bytte julklappar=) Jag fick ett fint halsband, ansiktsmask och gojibär i choklad. Janne fick julöl och ölkorv. Alltid kul att ses. Nu dröjer det ett tag tills nästa gång, blir på det nya året.

Nä nu ska jag duscha sen blir det nog sängen igen. Har fått förklarat vad min nästäppa beror på. Varit täppt och snuvig flera veckor nu men är inte förkyld så har inte fattat vad det beror på. Linda sa att man kan få graviditetstäppa så där har vi det! Skumt. Mycket man inte vet. I övrigt så ökar jag och bebis stadigt i vikt. +7kg och 4 månader kvar. Kommer nog bli en liten köttbulle av mig allt.

Natti natti!


 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Emma jag gick upp 25 kg med oscar :-O

2010-12-29 @ 10:55:47
Postat av: Emma

hehe ok jonna. Tror jag kommer gå upp åt 20kg, räknar med det;)

2010-12-29 @ 20:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0